Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Psikolojim bozulmuş olabilir ciddi şekilde kötüyüm.. Balinaların yemi olduk ayak üstü. Hırsla ticaret yapmayın arkadaşlar. Kendinizi Zeki zannetmeyin 3-5 kar için 3000-5000 zarar etmeyin.
Bunu benzer bir konuya yazmıştım. Buraya da ekleyeyim.

Kişisel haritam.

- Kar ve zarar limiti belirleme. Stop loss
- Destekli alım ( Sermaye= /25/ /50/ /25/)
- Analizci denen arkadaşları takip etmemek.(1 kazanir 5 kaybedersin)
-Kimsenin coin almadığı zamanlar alır. Alıcılar arttıgı zaman satarım.
-Elon melon dinlememek.