• 22-02-2021, 01:42:00
    #1
    Merhaaba dostlar,

    Kripto kategorisi son günlerde epey yoğun, ben de bildiklerimi ve incelediklerimi burada paylaşmak istiyorum ( asla ve asla yatırım tavsiyesi değildir ve vermiyorum özelden dahi vermeyeceğimi söyleyeyim).

    Şuan cüzdanımda;

    RVN - Kazım yaptığımız coin, projesini çok beğendim o yüzden girdik geçen gün fena kazandırdı hala devam ediyoruz.
    Hot - Uzun vadede bekliyorum satmayacağım. 3400 de sattım bir kısmını yine aldım, az çok kar ettik. İyi yerlere götürecek bizi
    Btt - Buna yeni girdim, hedefi güzel görünüyor, muhtemelen Holo'yu pumpladılar sıra Btt'de. Asla YTD değildir.
    LINK - Bunu ne ara aldığımı da bilmiyorum bir şeyler yapıyor ama
    Doge - bunu daha yeni aldım Elon Musk bir şeyler deniyor gene bakalım kazanç elde edebilecek miyiz.
    Dot - Bu coin çok ilgimi çekiyor, projesi müthiş farklı bir şey.

    Ara sıra burayı güncelleyeceğim, elimdekileri vs. Asla yatırım tavsiyesi vermiyorum. Kendim üç beş bir şeyler kazanıyorum fikir oluşturabilirsiniz kafanızda.

    Sadece şunu söyleyeyim Türk borsalarına güvenmeyin

    YTD !
  • 22-02-2021, 01:43:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bilgiler için teşekkür ederim Şenol hocam.
  • 22-02-2021, 01:47:14
    #3
    Başarılar dilerim
  • 22-02-2021, 01:49:59
    #4
    Hocam yatırım tavsiyesi olarak algılamayacağım. Görüşünüze ihtiyacım var. 3-4 bin liralık alıp unutmalık ucuz coin almak istiyorum. HOT ve XRP dikkatimi çekti. Kuruşken alayım $1000 olsun satayım derdim yok en kötü x5 yapsa bile en azından enflasyon karşısında değerini korumuş olur şansımızı denemiş oluruz. Ne derseniz. HOT veya XRP alıp 10 yıl unutulur mu ?
  • 22-02-2021, 01:52:35
    #5
    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yatırım tavsiyesi olarak algılamayacağım. Görüşünüze ihtiyacım var. 3-4 bin liralık alıp unutmalık ucuz coin almak istiyorum. HOT ve XRP dikkatimi çekti. Kuruşken alayım $1000 olsun satayım derdim yok en kötü x5 yapsa bile en azından enflasyon karşısında değerini korumuş olur şansımızı denemiş oluruz. Ne derseniz. HOT veya XRP alıp 10 yıl unutulur mu ?
    Şahsen XRP şuan dava sürecinde, ne olacağını kimse bilmiyor tavsiye zaten edilmez.

    Hot ' u her zaman 1 dolar kafasındayım ben aldım öyle duruyor kenarda, kenarda unutacak paran var ise yani tabiri caizse çöpe atacağın para -çünkü ne olacağı belli değil hiç birinin- var ise hot güzel duruyor Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 22-02-2021, 01:52:46
    #6
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaaba dostlar,

    Türk borsalarına güvenmeyin

    YTD !
    yt?
  • 22-02-2021, 01:54:09
    #7
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yt?
    İşlem yapmayın dememişim hocam güvenmeyin demişim yine de herkes kendi bilir. Paribu yine mahvetti bizi bugün.
  • 22-02-2021, 01:55:26
    #8
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem yapmayın dememişim hocam güvenmeyin demişim yine de herkes kendi bilir. Paribu yine mahvetti bizi bugün.
    Eğer ürüne para ödemiyorsanız muhtemelen ürün sizsiniz.
  • 22-02-2021, 01:56:30
    #9
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen XRP şuan dava sürecinde, ne olacağını kimse bilmiyor tavsiye zaten edilmez.

    Hot ' u her zaman 1 dolar kafasındayım ben aldım öyle duruyor kenarda, kenarda unutacak paran var ise yani tabiri caizse çöpe atacağın para -çünkü ne olacağı belli değil hiç birinin- var ise hot güzel duruyor Yatırım tavsiyesi değildir.
    Kesinlikle hocam. Yolda düşürdüm diyeceğim ve yıllarca bakmayacağım teşekkürler yorumunuz için