Hocam yatırım tavsiyesi olarak algılamayacağım. Görüşünüze ihtiyacım var. 3-4 bin liralık alıp unutmalık ucuz coin almak istiyorum. HOT ve XRP dikkatimi çekti. Kuruşken alayım $1000 olsun satayım derdim yok

en kötü x5 yapsa bile en azından enflasyon karşısında değerini korumuş olur şansımızı denemiş oluruz. Ne derseniz. HOT veya XRP alıp 10 yıl unutulur mu ?
Şahsen XRP şuan dava sürecinde, ne olacağını kimse bilmiyor

tavsiye zaten edilmez.
Hot ' u her zaman 1 dolar kafasındayım ben

aldım öyle duruyor kenarda, kenarda unutacak paran var ise yani tabiri caizse çöpe atacağın para -çünkü ne olacağı belli değil hiç birinin- var ise hot güzel duruyor

Yatırım tavsiyesi değildir.