Hocam yatırım tavsiyesi olarak algılamayacağım. Görüşünüze ihtiyacım var. 3-4 bin liralık alıp unutmalık ucuz coin almak istiyorum. HOT ve XRP dikkatimi çekti. Kuruşken alayım $1000 olsun satayım derdim yok

en kötü x5 yapsa bile en azından enflasyon karşısında değerini korumuş olur şansımızı denemiş oluruz. Ne derseniz. HOT veya XRP alıp 10 yıl unutulur mu ?