Merhaaba dostlar,

Kripto kategorisi son günlerde epey yoğun, ben de bildiklerimi ve incelediklerimi burada paylaşmak istiyorum ( asla ve asla yatırım tavsiyesi değildir ve vermiyorum özelden dahi vermeyeceğimi söyleyeyim).

Şuan cüzdanımda;

RVN - Kazım yaptığımız coin, projesini çok beğendim o yüzden girdik geçen gün fena kazandırdı hala devam ediyoruz.
Hot - Uzun vadede bekliyorum satmayacağım. 3400 de sattım bir kısmını yine aldım, az çok kar ettik. İyi yerlere götürecek bizi
Btt - Buna yeni girdim, hedefi güzel görünüyor, muhtemelen Holo'yu pumpladılar sıra Btt'de. Asla YTD değildir.
LINK - Bunu ne ara aldığımı da bilmiyorum bir şeyler yapıyor ama
Doge - bunu daha yeni aldım Elon Musk bir şeyler deniyor gene bakalım kazanç elde edebilecek miyiz.
Dot - Bu coin çok ilgimi çekiyor, projesi müthiş farklı bir şey.

Ara sıra burayı güncelleyeceğim, elimdekileri vs. Asla yatırım tavsiyesi vermiyorum. Kendim üç beş bir şeyler kazanıyorum fikir oluşturabilirsiniz kafanızda.

Sadece şunu söyleyeyim Türk borsalarına güvenmeyin

YTD !