Bu aralar coinler trend oldu.
Şimdi başka arkadaşlara da rehber olması açısından bir tartışma yapalım.
Bir coini 0.3200 den aldığımızı varsayalım. 0.2300 seyirlerine indi. Haliyle zarardayız. Ama satmadığımız sürece zarar sayılmaz.
Bu parayı yükselmesini beklemek mi, yada düştüğünde düşük fiyattan da alıp dengelemek mi?
Bu durumda ne yapılır?
Tartışalım biraz
10
●156
- 02-02-2021, 16:10:13Ben genelde ortalamayı düşürmeyi tercih ediyorum, yani atıyorum 40 bin liralık 0.32'den aldıysam ve 0.20 seviyelerine geldiyse 40 bin liralık daha alıyorum en azından 0.32 beklemek yerine alt kademeden paramı dengeliyorum.
XRP için kendimden örnek verirsem al sat yaparken yüksekten yakalandım ortalamayı düşürmek için neredeyse en dipten aldım şuan 10 bin yerine 2 bin zarardayım
Risksiz olmuyor maalesef - 02-02-2021, 16:14:02Coin piyasasına çok uzağım. Diyelim ki herhangi bir coinde 5 adet elimizde var. Dolar gibi düşünüyorum elimde 5 dolar varsa istersem bankadan veya bir döviz bürosundan bu doları anında bozdurabiliyorum. Peki bu elimdeki 5 coini 10krş dan aldım coin yükseldi 30krş oldu hemen bozdurulabiliyor mu
O kadar uzağım bu konuda hiç bilgim yok.
- 02-02-2021, 16:21:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 senedir falan takip ediyorum şu coinleri fakat bir türlü cesaret edip girmedim. güvenemiyorum açıkçası. btc pandeminin başlarında 30klara düşmüştü tam cesaretlendim girecektim ama daha düşebilir diye girmedim. ethereum 700 lira falandı şuan bakıyorum 10k olmuş şaka gibi.
- 02-02-2021, 17:20:43ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet istediğiniz an alır istediğiniz an satabilirsinz.

O kadar uzağım bu konuda hiç bilgim yok.