Bu aralar coinler trend oldu.
Şimdi başka arkadaşlara da rehber olması açısından bir tartışma yapalım.
Bir coini 0.3200 den aldığımızı varsayalım. 0.2300 seyirlerine indi. Haliyle zarardayız. Ama satmadığımız sürece zarar sayılmaz.
Bu parayı yükselmesini beklemek mi, yada düştüğünde düşük fiyattan da alıp dengelemek mi?
Bu durumda ne yapılır?