1 senedir falan takip ediyorum şu coinleri fakat bir türlü cesaret edip girmedim. güvenemiyorum açıkçası. btc pandeminin başlarında 30klara düşmüştü tam cesaretlendim girecektim ama daha düşebilir diye girmedim. ethereum 700 lira falandı şuan bakıyorum 10k olmuş şaka gibi.