• 22-01-2021, 02:01:21
    #1


    https://youtu.be/_DbEnexqURA
    geceye bir şarkı bırakalım.
  • 22-01-2021, 02:03:14
    #2
    Geçmiş olsun hocam toplam eksi 23k oldu bende de, umarım toparlar yakın zamanda 😊
  • 22-01-2021, 02:06:22
    #3
    Geçmiş olsun hocam bende zarardayım ama senin ki biraz fazlaymış
  • 22-01-2021, 02:08:44
    #4
    Dün grafik bağırdı ben düşücem diye bildiğin ona rağmen satmayan varsa hak etmiştir zararı ben dün etheryumlarımı yüksekten satıp şuan düşükten geri topluyorum.
  • 22-01-2021, 02:09:43
    #5
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün grafik bağırdı ben düşücem diye bildiğin ona rağmen satmayan varsa hak etmiştir zararı ben dün etheryumlarımı yüksekten satıp şuan düşükten geri topluyorum.




    Helal olsun hocam
  • 22-01-2021, 02:10:46
    #6
    Hocam karikatürü kaldırın isterseniz. Sonradan başınız ağrımasın.
  • 22-01-2021, 02:11:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün grafik bağırdı ben düşücem diye bildiğin ona rağmen satmayan varsa hak etmiştir zararı ben dün etheryumlarımı yüksekten satıp şuan düşükten geri topluyorum.

    yaniii
  • 22-01-2021, 02:11:28
    #8
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Helal olsun hocam
    Teşekkür ederim Ama üzülmeye hiç gerek yok Btc ne zaman böyle düşüş gösterse daha kuvvetli bir şekilde yükseliyor. Hergün yükselicek diye birşey yok öyle birşey olsa paniğe kapılıp satanların parasını nasıl yiyelim
  • 22-01-2021, 02:11:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, bendede zarar büyük. Ama toparlayacağından şüphem yok