Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün grafik bağırdı ben düşücem diye bildiğin ona rağmen satmayan varsa hak etmiştir zararı ben dün etheryumlarımı yüksekten satıp şuan düşükten geri topluyorum.




Helal olsun hocam