• 22-01-2021, 03:14:37
    #19
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    yakın zamanda yükselecek, diye düşünüyorum
  • 22-01-2021, 08:17:18
    #20
    alt coinlerdede ciddi düşüşler var
  • 22-01-2021, 11:08:19
    #21
    Benim adım ZARAR
    • Demoo
    Demoo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-01-2021, 12:17:15
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim adım ZARAR
    - benim adımda
  • 22-01-2021, 12:20:37
    #23
    56 bin zararla neden paranızı çektiniz hocam anlam veremedim

    Bu da benim zamanında 300 tl ye eth almıştım. 10700 gördü am satmadım. Aslında satıp sonra düşünce tekrar alıp elimdeki eth miktarını çoğaltabilirdim. Ama zamanında 1.5 btc yi 5600 küsüre satmanın pişmanlığı beni uzun vadeci olmaya itti


  • 22-01-2021, 13:30:55
    #24
    grammedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi bende şuanda anlık 2bin tl zarar var sanırım hayırlısıyla bekliyoruz
    Zararımı 500 tl kadar düsürmüstüm suan sizle aynıyım şuan satarsam -2 bin zarar.
    Bu sefer 260-270 lere geldigi gibi satıcam...
  • 23-01-2021, 00:00:28
    #25
    bitcoin herzamankinden daha güçlü şekilde yoluna devam edecektir