• 15-01-2021, 15:46:56
    #1
    Merhabalar.

    BitPay uygulaması cüzdanımda $20 miktarında BTC'i BTCTurk'e aktarıp nakite çevirecektim ancak 8 Ocak 2021 tarihinde yaptığım işlem halen "Sending" olarak durmakta.

    Gönderim ücretini çok düşük yazmıştım ondan olabilir mi acaba?
  • 15-01-2021, 15:47:40
    #2
    Tamamen minimum fee ile alakalı bir durum.
  • 15-01-2021, 15:48:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onay alıp almadığını kontrol ettinizmi track numarasından, fee'den dolayı olabilir gerçekten çok düşük yazdıysanız.
  • 15-01-2021, 15:50:56
    #4
    Tx hashı atar mısınız hocam
  • 15-01-2021, 15:57:55
    #5
    Lilith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen minimum fee ile alakalı bir durum.
    Gönderirken yarısını fee olarak kestiği için düşük yazayım demiştim. Hata ettim sanırım

    PANDAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onay alıp almadığını kontrol ettinizmi track numarasından, fee'den dolayı olabilir gerçekten çok düşük yazdıysanız.
    Evet, "UNCOMFIRMED" yazmakta.

    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tx hashı atar mısınız hocam
    Özelden gönderiyorum.
  • 16-01-2021, 23:16:40
    #6
    Gönderim ücreti olarak satoshi/vbyte ne kadar verdiniz?