Merhabalar.

BitPay uygulaması cüzdanımda $20 miktarında BTC'i BTCTurk'e aktarıp nakite çevirecektim ancak 8 Ocak 2021 tarihinde yaptığım işlem halen "Sending" olarak durmakta.

Gönderim ücretini çok düşük yazmıştım ondan olabilir mi acaba?