Tamamen minimum fee ile alakalı bir durum.
Gönderirken yarısını fee olarak kestiği için düşük yazayım demiştim. Hata ettim sanırım
Onay alıp almadığını kontrol ettinizmi track numarasından, fee'den dolayı olabilir gerçekten çok düşük yazdıysanız.
Evet, "UNCOMFIRMED" yazmakta.
Tx hashı atar mısınız hocam
Özelden gönderiyorum.