Lilith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen minimum fee ile alakalı bir durum.
Gönderirken yarısını fee olarak kestiği için düşük yazayım demiştim. Hata ettim sanırım

PANDAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay alıp almadığını kontrol ettinizmi track numarasından, fee'den dolayı olabilir gerçekten çok düşük yazdıysanız.
Evet, "UNCOMFIRMED" yazmakta.

aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tx hashı atar mısınız hocam
Özelden gönderiyorum.