• 27-12-2020, 00:26:04
    #19
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam abi sen baya asmissin ben sigaraya devam )
  • 27-12-2020, 00:26:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam abi sen baya asmissin ben sigaraya devam )
    😂😂😂😂👍
  • 27-12-2020, 00:34:06
    #21
    o değilde, binance olanlar DLT baktım uçuyo aldım 28$ lık 40$ çıkınca satacağım dedim😅 38$ çıktı, düşüş yaşadı 20$ ile çıkış yaptım 😂😅😅
  • 27-12-2020, 00:36:40
    #22
    paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl sonu 30.000$ (en geç ocak sonu)
    2021 sonu 100.000$


    grafikte ters bir şey olmazsa hedeflerim böyle.

    Ytd.
    oo
  • 27-12-2020, 00:41:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde, binance olanlar DLT baktım uçuyo aldım 28$ lık 40$ çıkınca satacağım dedim😅 38$ çıktı, düşüş yaşadı 20$ ile çıkış yaptım 😂😅😅
    Hahahahahah
  • 27-12-2020, 00:45:28
    #24
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde, binance olanlar DLT baktım uçuyo aldım 28$ lık 40$ çıkınca satacağım dedim😅 38$ çıktı, düşüş yaşadı 20$ ile çıkış yaptım 😂😅😅
    Hocam bunun adı borsa manipülasyonu telegramda grup var coin atılıyor toplu giriyoruz bir gecede 4-5 katlıyoruz bazen Tabi her zaman sistem kazanır bu coini belirleyenler milyonlarını katlıyor. Çok tehlikeli.

    Normalde suç diye biliyorum üstelik elde kalma riski var girmenizi önermem. Ama isterseniz telegram grubu linki : https://t.me/bigpumpsignal
  • 27-12-2020, 01:16:21
    #25
    Hocam 194k'da 1k yatırdım 40₺ kazandım ve şuan 203k bitcoin normal mi? bitexen kullanıyorum
  • 27-12-2020, 01:19:06
    #26
    hadi bakalım demet akalın
  • 27-12-2020, 02:18:10
    #27
    Keşke 1 ay önce alsaydım 135.000 TL idi Şimdi 200.000 TL