ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değilde, binance olanlar DLT baktım uçuyo aldım 28$ lık 40$ çıkınca satacağım dedim😅 38$ çıktı, düşüş yaşadı 20$ ile çıkış yaptım 😂😅😅
Hocam bunun adı borsa manipülasyonu telegramda grup var coin atılıyor toplu giriyoruz bir gecede 4-5 katlıyoruz bazen Tabi her zaman sistem kazanır bu coini belirleyenler milyonlarını katlıyor. Çok tehlikeli.

Normalde suç diye biliyorum üstelik elde kalma riski var girmenizi önermem. Ama isterseniz telegram grubu linki : https://t.me/bigpumpsignal