• 27-12-2020, 00:18:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk çıktığında, arkadaşım kanka bak bu ilerler dedi bende inanmadım onu da indirirler bir kerede olan bize olur dedim. O an arı olsaydı da demeseydim 😅😅
    Hahahahaha hocam vallahi ya bilseydim yüklü girerdim
  • 27-12-2020, 00:21:06
    #11
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahahaha hocam vallahi ya bilseydim yüklü girerdim
    Şaka gibi gerçekten. Bin dolara alabildiğini şu an 26 bin Dolar civarı. Yeni çıkacaklari takip ediyorum hatta tiktok coin var girebilirim valla bak 😅😅
  • 27-12-2020, 00:21:13
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20.000 dolar üstünden tekrar dönecek algısı yaratıldı.Satanlar sattı tongaya düşürdüler.)))
  • 27-12-2020, 00:22:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi gerçekten. Bin dolara alabildiğini şu an 26 bin Dolar civarı. Yeni çıkacaklari takip ediyorum hatta tiktok coin var girebilirim valla bak 😅😅
    Hocam zamanınfa 5-10 dolardı hiç oraya sokma beni 4 paket sigara içerim sabaha kadar 😂
  • 27-12-2020, 00:23:08
    #14
    .... olacağına 1 btc borcum olsun
  • 27-12-2020, 00:23:20
    #15
    Yıl sonu 30.000$ (En geç Ocak sonu)
    2021 Sonu 100.000$


    Grafikte ters bir şey olmazsa hedeflerim böyle.

    YTD.
  • 27-12-2020, 00:24:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonu 30.000$ (En geç Ocak sonu)
    2021 Sonu 100.000$


    Grafikte ters bir şey olmazsa hedeflerim böyle.

    YTD.
    Benim düşündüğümü dile getirdin ama şöyle bişey yatırım tavsiyesi olmadığını söyleseydin😅
  • 27-12-2020, 00:24:15
    #17
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zamanınfa 5-10 dolardı hiç oraya sokma beni 4 paket sigara içerim sabaha kadar 😂
    )))) Hala icmediysen helal ben paket saymıyorum pismanliklarimdan dolayı )
  • 27-12-2020, 00:24:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    )))) Hala icmediysen helal ben paket saymıyorum pismanliklarimdan dolayı )