veotre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NEO Coin Uçuyor!
26
●1.073
- 29-08-2020, 20:52:41Bu 19.50 civarlarında aynı böyle oldu. Bir anda 50TL arttı. Ve ben de faydalandım şahsen. Uzun vadeli yatırım düşünmüyorum, ama çoğu kişi olumlu düşünüyor coin hakkında.
- 29-08-2020, 21:17:41Keşke düşmesini bekleseydinizprofweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkacak ama ben de hiç bilmeyen biri olarak girdim.
- 29-08-2020, 21:18:43Evet şu an zarardayımneleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha da düşecek gibi.
- 29-08-2020, 23:08:46birşey düşerken değil yükselirken alınır..düşüşün dibi yoktur ama yükselirken kanalın içerisine girip oradan kapanış yapmışsa ve fiyat teyit edilmişse yeni bi trend başlamış demektir dolayısıyla tp1 tp2 tp3 gibi hedeflere gidebilir ama düşüşte öyle değil destek kırıldımı altı uçurum oluyor.neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2020, 23:12:37Hocam ben demiyorum, waren buffet diyorMandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

-Çorap da olsa, hisse senedi de olsa fiyatı düşerken satın alırım.
Warren Buffett'ın en önemli silahının bir şeyi satın alırken uygun fiyata düşüş trendindeyken aldığını kendisi hep belirtir.
- 29-08-2020, 23:15:48hocam warren buffet yatırımcı biri, trader değil siz al-sat yapıyorsanız öncelikle kanal kırılımını takip etmelisiniz farzedelimki aldığınız varlık (neo olsun) direnci kırdı ve orayı teyit etti ve direncin üstünden günlük kapanış yaptı o zaman o coine girilir ve güzel bi yerde satış için emir verilir.yok o coin direnci kıramadı uzun bi süre o noktada akümüle oldu o noktada girilmişse stop koyulur genel trade mantığı budur ben bu mantıkla kazanıyorum sürekli saygılarneleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkacak ama ben de hiç bilmeyen biri olarak girdim.