• 29-08-2020, 20:52:41
    #19
    veotre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edin arkadaşlar Balinalara av olmayın derim.
    Eğer ani alıp satayım derseniz bu balina gruplarının oluşturduğu sağlam Pump grupları var. ( Ben sağlamı yakalayamadım ) ama onlara girme sansiniz olursa ki zor biraz çünkü 1 BTC felan istiyorlar gruba almak için daha sonra düşük kağıdı aldiriyorlar ve sonra yüklü şekilde toplu halde giriyorlar kağıda.

    Bir ara denk gelmistim VLOG diye bir kağıdı söylediler takip ettim almadım gece 00:00 ile 00:03 arasında al sat demişlerdi.
    Kağıt 12 $ iken saat 00:00 da 179 $ oldu 🤣🤣🤣

    3 dakika sonra eski yerine geri geldi. Arada alanlar elinde kaldi.

    Dikkat etmenizi öneririm...
    Bu 19.50 civarlarında aynı böyle oldu. Bir anda 50TL arttı. Ve ben de faydalandım şahsen. Uzun vadeli yatırım düşünmüyorum, ama çoğu kişi olumlu düşünüyor coin hakkında.
  • 29-08-2020, 21:14:30
    #20
    İlk defa bu konu üzerine kripto işine giriyorum. Btcturk hesap açtım. 20 TL ile az önce 0.1264 NEO aldım. Bakalım ne olacak, ilk kripto deneyimim.
  • 29-08-2020, 21:17:41
    #21
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa bu konu üzerine kripto işine giriyorum. Btcturk hesap açtım. 20 TL ile az önce 0.1264 NEO aldım. Bakalım ne olacak, ilk kripto deneyimim.
    Keşke düşmesini bekleseydiniz Çıkacak ama ben de hiç bilmeyen biri olarak girdim.
  • 29-08-2020, 21:18:43
    #22
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke düşmesini bekleseydiniz Çıkacak ama ben de hiç bilmeyen biri olarak girdim.
    Evet şu an zarardayım Daha da düşecek gibi.
  • 29-08-2020, 22:49:52
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NEM (EXM) alın
  • 29-08-2020, 23:08:46
    #24
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben asla yükselirken yatırım yapmam hocam Bir şey yükselirken değil düşerken alınır. Neo coinine girmeden önce arkadaşımı uzun süre dinledim, baya bilgi toplamış ve analiz yapmış. Bu fiyattan girilmez bu coine.
    birşey düşerken değil yükselirken alınır..düşüşün dibi yoktur ama yükselirken kanalın içerisine girip oradan kapanış yapmışsa ve fiyat teyit edilmişse yeni bi trend başlamış demektir dolayısıyla tp1 tp2 tp3 gibi hedeflere gidebilir ama düşüşte öyle değil destek kırıldımı altı uçurum oluyor.
  • 29-08-2020, 23:12:37
    #25
    MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşey düşerken değil yükselirken alınır..düşüşün dibi yoktur ama yükselirken kanalın içerisine girip oradan kapanış yapmışsa ve fiyat teyit edilmişse yeni bi trend başlamış demektir dolayısıyla tp1 tp2 tp3 gibi hedeflere gidebilir ama düşüşte öyle değil destek kırıldımı altı uçurum oluyor.
    Hocam ben demiyorum, waren buffet diyor
    -Çorap da olsa, hisse senedi de olsa fiyatı düşerken satın alırım.
    Warren Buffett'ın en önemli silahının bir şeyi satın alırken uygun fiyata düşüş trendindeyken aldığını kendisi hep belirtir.
  • 29-08-2020, 23:15:48
    #26
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben demiyorum, waren buffet diyor
    -Çorap da olsa, hisse senedi de olsa fiyatı düşerken satın alırım.
    Warren Buffett'ın en önemli silahının bir şeyi satın alırken uygun fiyata düşüş trendindeyken aldığını kendisi hep belirtir.
    hocam warren buffet yatırımcı biri, trader değil siz al-sat yapıyorsanız öncelikle kanal kırılımını takip etmelisiniz farzedelimki aldığınız varlık (neo olsun) direnci kırdı ve orayı teyit etti ve direncin üstünden günlük kapanış yaptı o zaman o coine girilir ve güzel bi yerde satış için emir verilir.yok o coin direnci kıramadı uzun bi süre o noktada akümüle oldu o noktada girilmişse stop koyulur genel trade mantığı budur ben bu mantıkla kazanıyorum sürekli saygılar
  • 29-08-2020, 23:35:50
    #27
    Alırken kazanan satarken de kazanır