neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben asla yükselirken yatırım yapmam hocam Bir şey yükselirken değil düşerken alınır. Neo coinine girmeden önce arkadaşımı uzun süre dinledim, baya bilgi toplamış ve analiz yapmış. Bu fiyattan girilmez bu coine.
birşey düşerken değil yükselirken alınır..düşüşün dibi yoktur ama yükselirken kanalın içerisine girip oradan kapanış yapmışsa ve fiyat teyit edilmişse yeni bi trend başlamış demektir dolayısıyla tp1 tp2 tp3 gibi hedeflere gidebilir ama düşüşte öyle değil destek kırıldımı altı uçurum oluyor.