Dikkat edin arkadaşlar Balinalara av olmayın derim.
Eğer ani alıp satayım derseniz bu balina gruplarının oluşturduğu sağlam Pump grupları var. ( Ben sağlamı yakalayamadım ) ama onlara girme sansiniz olursa ki zor biraz çünkü 1 BTC felan istiyorlar gruba almak için daha sonra düşük kağıdı aldiriyorlar ve sonra yüklü şekilde toplu halde giriyorlar kağıda.
Bir ara denk gelmistim VLOG diye bir kağıdı söylediler takip ettim almadım gece 00:00 ile 00:03 arasında al sat demişlerdi.
Kağıt 12 $ iken saat 00:00 da 179 $ oldu 🤣🤣🤣
3 dakika sonra eski yerine geri geldi. Arada alanlar elinde kaldi.
Dikkat etmenizi öneririm...
Bu 19.50 civarlarında aynı böyle oldu. Bir anda 50TL arttı. Ve ben de faydalandım şahsen. Uzun vadeli yatırım düşünmüyorum, ama çoğu kişi olumlu düşünüyor coin hakkında.