Merhaba, dün sahibinden'de dolaşırken şöyle bir ilan dikkatimi çekti;
6 ADET Sapphire rx 580 8GB
2 ADET Sapphire rx 570 4GB
MSI Z170A GAMING PRO CARBON ANA KART
HYPERX FURY DDR4 4Gb RAM
2 ADET EVGA 750W G2 güç kaynağı
(Dipnot: İlk başta kartlar ölmüştür dedim ama sonra 2.5 yıl kullanılıp satılan kartlar gördüm.)
Bu cihaz 6 ay kullanılmış ve fiyatı 1.500 TL. Sorum şu; bunu alsam ne kadar giderim olur tahmini ve tahmini kazancım ne kadar olur?
Bitcoin Miner Almak Mantıklı Mı?
8
●227
- 17-06-2020, 11:56:05kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelamlar. Kartlar ilk 6 ay güzel performans veriyor daha sonra bu performansta düşüş yaşanıyor. Hele cihazları kullanan kişi bakım vs. yapmadıysa daha çok sorun yaşarsınız. Ayrıca yaptığınız mining elektrik faturanızı karşılamaz.Suleymann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 11:57:35En azından kartların hepsinin termal macunlarını yenilesem bakımını yapsam kartlar iş görür mü? Çünkü kartların tanesi 1.600 TL zaten konudaki parçaların tamamına 1.500 istiyor.aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 12:02:29Kartları almadan stres testi yapmanızda fayda var. Stres testinde bir terslik yoksa alıp kullanabilirsiniz.kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 15:44:18Nasıl oluyo o ya?wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada söyleme şansınız var mı?
Banada söyleme şansınız var mı?