Selamlar. Kartlar ilk 6 ay güzel performans veriyor daha sonra bu performansta düşüş yaşanıyor. Hele cihazları kullanan kişi bakım vs. yapmadıysa daha çok sorun yaşarsınız. Ayrıca yaptığınız mining elektrik faturanızı karşılamaz.
En azından kartların hepsinin termal macunlarını yenilesem bakımını yapsam kartlar iş görür mü? Çünkü kartların tanesi 1.600 TL zaten konudaki parçaların tamamına 1.500 istiyor.