Merhaba, dün sahibinden'de dolaşırken şöyle bir ilan dikkatimi çekti;
6 ADET Sapphire rx 580 8GB
2 ADET Sapphire rx 570 4GB
MSI Z170A GAMING PRO CARBON ANA KART
HYPERX FURY DDR4 4Gb RAM

2 ADET EVGA 750W G2 güç kaynağı
(Dipnot: İlk başta kartlar ölmüştür dedim ama sonra 2.5 yıl kullanılıp satılan kartlar gördüm.)
Bu cihaz 6 ay kullanılmış ve fiyatı 1.500 TL. Sorum şu; bunu alsam ne kadar giderim olur tahmini ve tahmini kazancım ne kadar olur?