LondonBlue adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kripto Paralar Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var!
11
●240
- 18-04-2020, 09:33:44Hocam yaklaşık 1 hafta oldu,300₺ ile girmiştim, al sat yapıyorum genelde, hızlı alsat ama, gece alıyorum sabah satıyorum sabah alıyorum gece satıyorum gibi (şu 1 haftada 5+ farklı coini 10+ kere al sat yapmışımdır), tavsiye öneri fln verenlerin hiçbir dediği ötekini tutmuyor o yüzden grafiğe bakıp hangisinde umut görüyorsam, biraz araştırmadan sonra ona yatırıyorum. Şuan 35₺ kârdayım. Bakalım hayırlısı.
- 18-04-2020, 13:23:59Tavsiye verenler sana kendi aldığı coin'i aldırmak için tavsiye verir hocam. Yani tavsiye verenlerden uzak dur. Adam x coin'i almıştır, gruplarda x coin'i över, uçacak kaçacak der. O ara kendisi çoktan satışa koymuştur. Milletin eline malı verir. Kar ederek o coin'den çıkar. Özellikle hacimsiz kripto paralarda tavsiye verenlerin yaptığı budur. Kendi kafana göre ilerlemen en iyisi. Kaybetsen bile kendim kaybettim dersin, için rahat olur.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stop-loss kavramını araştırmanı öneririm. Düşüşlerde az zararla kurtarırsın. Bunun dışında teknik analiz de çalışabilirsin. İnternette kaynak çok. Başarılar dilerim. - 18-04-2020, 14:40:15Teşekkür ederim hocamLondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim para az olduğu için stop loss yapmıyorum pek çünkü mesela 150 değerlik coin aldım diyelim. Zaten ahım şahım bir yükselme olmuyor, 153 olsun mesela değeri. benim para 1-2₺ oynamış olsun. ben ona stop los koysam zaten koyacağım rakam 152 yada 1 51, komisyon falan derken aldığımdan daha düşüğe elimde kalıyor para.
o yüzden her düşüşün bir çıkışı vardır mantığıyla alıyorum, satmıyorum, çok çıkarsa ama çok çıkarsa satıyorum düşünce bidaha alıyorum.
yok çıkmazsa düşerse, ellemiyorum, dibi görürse çıkana kadar beklerim diyorum zarar etmekten çok çekiniyorum açıkcası, az zarar çok zarar değil zararın tümünden kaçınıyorum