Tavsiye verenler sana kendi aldığı coin'i aldırmak için tavsiye verir hocam. Yani tavsiye verenlerden uzak dur. Adam x coin'i almıştır, gruplarda x coin'i över, uçacak kaçacak der. O ara kendisi çoktan satışa koymuştur. Milletin eline malı verir. Kar ederek o coin'den çıkar. Özellikle hacimsiz kripto paralarda tavsiye verenlerin yaptığı budur. Kendi kafana göre ilerlemen en iyisi. Kaybetsen bile kendim kaybettim dersin, için rahat olur.
Stop-loss kavramını araştırmanı öneririm. Düşüşlerde az zararla kurtarırsın. Bunun dışında teknik analiz de çalışabilirsin. İnternette kaynak çok. Başarılar dilerim.
Teşekkür ederim hocam
hocam benim para az olduğu için stop loss yapmıyorum pek çünkü mesela 150 değerlik coin aldım diyelim. Zaten ahım şahım bir yükselme olmuyor, 153 olsun mesela değeri. benim para 1-2₺ oynamış olsun. ben ona stop los koysam zaten koyacağım rakam 152 yada 1 51, komisyon falan derken aldığımdan daha düşüğe elimde kalıyor para.
o yüzden her düşüşün bir çıkışı vardır mantığıyla alıyorum, satmıyorum, çok çıkarsa ama çok çıkarsa satıyorum düşünce bidaha alıyorum.
yok çıkmazsa düşerse, ellemiyorum, dibi görürse çıkana kadar beklerim diyorum zarar etmekten çok çekiniyorum açıkcası, az zarar çok zarar değil zararın tümünden kaçınıyorum