• 22-04-2019, 22:50:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.
    10 $ değerinde btc alınıcaktır, iletişim için telefon numaranızı özel mesaj ile iletebilirsiniz.
    Teşekkürler.
  • 22-04-2019, 23:06:03
    #2
    Direk borsadan niçin almıyorsunuz?
  • 22-04-2019, 23:10:28
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk borsadan niçin almıyorsunuz?
    onu bilmemde bizim koinim filan aşırı kazıkçı. Ulançekim ücreti sabit 0.001 btc yani 5.37 USD.
    Hani desen ki 10 dolar ödeme yapayım. Minimum 15.37 doları gözden çıkarman gerkeiyor. Aşırı büyük kazıkçı bizim exhangeler.BTC Türk ne kadar acaba onubilen varsa yazsın Koinim müşterisi olmaktan yolundum baya
    5.37 az bir miktar değil 32 TL başka banka bile ATM'den başka bankanın kartıyla para çekmeye bu kadar para kesmiyor
  • 22-04-2019, 23:20:45
    #4
    pm gönderildi
  • 22-04-2019, 23:28:29
    #5
    Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu bilmemde bizim koinim filan aşırı kazıkçı. Ulançekim ücreti sabit 0.001 btc yani 5.37 USD.
    Hani desen ki 10 dolar ödeme yapayım. Minimum 15.37 doları gözden çıkarman gerkeiyor. Aşırı büyük kazıkçı bizim exhangeler.BTC Türk ne kadar acaba onubilen varsa yazsın Koinim müşterisi olmaktan yolundum baya
    5.37 az bir miktar değil 32 TL başka banka bile ATM'den başka bankanın kartıyla para çekmeye bu kadar para kesmiyor
    Btcturk ve paribu hariç diğer borsalar hem alım satımdan aldığı komisyondan hemde çekim ücretlerinden para kazanıyor. Misal koinim 0.015 ltc çekim ücreti yazmış halbuki ltcde o kadar fee kesilmiyor. Ltcnin ortalama madenci ücreti 0.0000042 ltc. Yani anlayacağınız borsalar kazıkçı
  • 23-04-2019, 01:49:42
    #6
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Btcturk ve paribu hariç diğer borsalar hem alım satımdan aldığı komisyondan hemde çekim ücretlerinden para kazanıyor. Misal koinim 0.015 ltc çekim ücreti yazmış halbuki ltcde o kadar fee kesilmiyor. Ltcnin ortalama madenci ücreti 0.0000042 ltc. Yani anlayacağınız borsalar kazıkçı
    Valla Koinim ilk günlerinden beri kullanıcsıyım. Daha BTC 400 dolar iken çok al sat yapıyordum tabi o zamanlar koinimden değil bika yabancı exchangeler kullanıyordum sonra koinime geçtim ama artık yeter