Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu bilmemde bizim koinim filan aşırı kazıkçı. Ulançekim ücreti sabit 0.001 btc yani 5.37 USD.
Hani desen ki 10 dolar ödeme yapayım. Minimum 15.37 doları gözden çıkarman gerkeiyor. Aşırı büyük kazıkçı bizim exhangeler.BTC Türk ne kadar acaba onubilen varsa yazsın Koinim müşterisi olmaktan yolundum baya
5.37 az bir miktar değil 32 TL başka banka bile ATM'den başka bankanın kartıyla para çekmeye bu kadar para kesmiyor
Btcturk ve paribu hariç diğer borsalar hem alım satımdan aldığı komisyondan hemde çekim ücretlerinden para kazanıyor. Misal koinim 0.015 ltc çekim ücreti yazmış halbuki ltcde o kadar fee kesilmiyor. Ltcnin ortalama madenci ücreti 0.0000042 ltc. Yani anlayacağınız borsalar kazıkçı