Btcturk ve paribu hariç diğer borsalar hem alım satımdan aldığı komisyondan hemde çekim ücretlerinden para kazanıyor. Misal koinim 0.015 ltc çekim ücreti yazmış halbuki ltcde o kadar fee kesilmiyor. Ltcnin ortalama madenci ücreti 0.0000042 ltc. Yani anlayacağınız borsalar kazıkçı
Valla Koinim ilk günlerinden beri kullanıcsıyım. Daha BTC 400 dolar iken çok al sat yapıyordum tabi o zamanlar koinimden değil bika yabancı exchangeler kullanıyordum sonra koinime geçtim ama artık yeter