• 21-11-2018, 10:35:39
    #1
    Merhaba daha önceden yaptığım alışverişlerin faturasını istediğimde hesabıma giriş yapamıyordum üstüne geçiyorum btctürk hesabım mail adresi değişmiş ve başkaları tarafından kullandığını farkettim destek sistemine yazdığımda ise bana verilen cevap kayıtlı olduğunuz mail bize ulaşın diyorlar başka hesapda benim tc kimlik ve bilgilerim kullanıldığını söyledim ve gerekli bütün evrakları bilgileri sağlayacağımı söylememe rağmen geri dönüş yapmıyorlar.
    Koinim içinde aynı şekil hesap giriş yaptım destek yazdığımda faturalar istediğimi söyledim bana söyledikleri fatura için panel var oradan görebilirsiniz diyor ama orada sadace order number ve aldıkları komisyon yazıyor pdf ve yatırılan çekilen tutar göremiyoruz anlayacağınız.
    yaklaşık 2-3 gündür bekliyorum paribu telefonla konuştum gerekli faturalar göndereceklerini söylediler ama bu yukardaki iki firma sıkıntı yaratacak gibi duruyor.
  • 21-11-2018, 11:10:47
    #2
    valla hocam yıllardır söylüyorum bddk tutumu ortada. lisans onayı olmayan bddk nin denetiminde olmayan tüm ödeme sistemlerinde başınız ağrır ve maalesef allah korusun paranızda hiç olur. devlet güvencesi yok anlayacağın

    adsenseye olan olay coin işine de yansıyacak ama muhakkak elinde kanıt olsun çünkü sende işin içinde olursun faturasız işlemlerde yargıya intikal ederse. ki tc no kafa kağıdına kadar bu adamlarda bilgilerin var faturasız işlem yapmaktan ceza alman kesin olur.

    tavsiyem komisyon faturalarını kesinlikle al ve bu tarz yerlerden işlem yapma.
    faturalama işlemlerinde 21 gün süre vardır bunu geçerse bildir maliyeye
  • 21-11-2018, 11:38:25
    #3
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam yıllardır söylüyorum bddk tutumu ortada. lisans onayı olmayan bddk nin denetiminde olmayan tüm ödeme sistemlerinde başınız ağrır ve maalesef allah korusun paranızda hiç olur. devlet güvencesi yok anlayacağın

    adsenseye olan olay coin işine de yansıyacak ama muhakkak elinde kanıt olsun çünkü sende işin içinde olursun faturasız işlemlerde yargıya intikal ederse. ki tc no kafa kağıdına kadar bu adamlarda bilgilerin var faturasız işlem yapmaktan ceza alman kesin olur.

    tavsiyem komisyon faturalarını kesinlikle al ve bu tarz yerlerden işlem yapma.
    faturalama işlemlerinde 21 gün süre vardır bunu geçerse bildir maliyeye
    İşin kötüsü bunun izah edemezsin örneğin geçen sene 300.000 try bitcoin aldığını varsıyorum 12k$ bunu 5k$ sattığında bunun vergisi alınması kadar trajikomik birşey olamaz izah edemezsin anlatamazsın daha doğrıusu
  • 21-11-2018, 11:49:07
    #4
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötüsü bunun izah edemezsin örneğin geçen sene 300.000 try bitcoin aldığını varsıyorum 12k$ bunu 5k$ sattığında bunun vergisi alınması kadar trajikomik birşey olamaz izah edemezsin anlatamazsın daha doğrıusu
    aynen hocam maalesef durum bu senin şuan ki konunda
    bddk lisansı olmayan firmadan komisyon usulü para transferi yaptığın için işlem olur . firma ceza yer sende haliyle

    diğer taraftan birden atıyorum yan gelirin mal mülk yok asgari ücret çalışan birisin 300 bin 500 bin para nereden geldi alım yaptın diye sorarlar birde ordan haklı olarak devlet soruşturur. hakkını alır.

    ana dediğim gibi zamanı gelince düğmeye basılır.
  • 21-11-2018, 11:52:32
    #5
    btctürk geç te olsa ilgileniyordu...

    benim de takıldığım, elimizde 1 btc var diyelim, bunu btctürk hesabımıza gönderdik, sonra bunu yabancı markete alıp al-sat yaptık, sonra tekrar btctürk hesabımıza çektik, bunu 5 yılda 50 kere yaptık diyelim, yani elimizdeki aslında hep o ilk 1 btc vardı, biraz arttı, biraz azaldı ama ilk 1 btc, fakat btctürk hesabımıza 50 kere 1 btc girişi yapmış gibi olduk, maliyenin ilgili birimi 50 kere üzerinden mi yürüyecek eğer sadece banka girişlerine bakacaksa o kadar işlem yaptık ama hiç banka kullanmadık, btctürk hesabına ilk btc yi zaten yabancı marketten transfer etmiştik, o zaman hiç vergi ve ceza olmayacak.. karmaşık bir durum ve maliye buna el atınca mağdur olan sayısı tırmanacak gibi..
  • 21-11-2018, 12:23:12
    #6
    bilgi kirliliğine gerek yok, btctürk dediğimiz borsa dünyada btc üzerine açılmış 4. borsa 2013 de kapanacakları zaman adamlar 1 ay mail attı gelin birikimlerinizi alın diye, bugun sahibi de sektorun önemli isimlerinden biri, gelelim vergi konusuna birincisi adsense gelirleri kanunlar belirlenmiş alana ait bir konu ama krypto gelirleri hakkında daha karar çıkmadı, geriye dönük vergilendirmede yapılamıyacağına göre! crypto gelirleri ilgili şuan bir vergi yok. önce devlet bu bir para mı? emtia mı? gayrimenkul mü? onlara karar verecek.
  • 21-11-2018, 12:57:15
    #7
    Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi kirliliğine gerek yok, btctürk dediğimiz borsa dünyada btc üzerine açılmış 4. borsa 2013 de kapanacakları zaman adamlar 1 ay mail attı gelin birikimlerinizi alın diye, bugun sahibi de sektorun önemli isimlerinden biri, gelelim vergi konusuna birincisi adsense gelirleri kanunlar belirlenmiş alana ait bir konu ama krypto gelirleri hakkında daha karar çıkmadı, geriye dönük vergilendirmede yapılamıyacağına göre! crypto gelirleri ilgili şuan bir vergi yok. önce devlet bu bir para mı? emtia mı? gayrimenkul mü? onlara karar verecek.