btctürk geç te olsa ilgileniyordu...
benim de takıldığım, elimizde 1 btc var diyelim, bunu btctürk hesabımıza gönderdik, sonra bunu yabancı markete alıp al-sat yaptık, sonra tekrar btctürk hesabımıza çektik, bunu 5 yılda 50 kere yaptık diyelim, yani elimizdeki aslında hep o ilk 1 btc vardı, biraz arttı, biraz azaldı ama ilk 1 btc, fakat btctürk hesabımıza 50 kere 1 btc girişi yapmış gibi olduk, maliyenin ilgili birimi 50 kere üzerinden mi yürüyecek

eğer sadece banka girişlerine bakacaksa o kadar işlem yaptık ama hiç banka kullanmadık, btctürk hesabına ilk btc yi zaten yabancı marketten transfer etmiştik, o zaman hiç vergi ve ceza olmayacak.. karmaşık bir durum ve maliye buna el atınca mağdur olan sayısı tırmanacak gibi..