• 18-02-2018, 01:10:01
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman cekim yaptiniz ve hesabiniza geldi mi?
    cekimi 2 hafta once mew e yaptim 400 tane.
  • 18-02-2018, 01:18:05
    5 Gün oldu hala coin tarafıma geçmedi. Hesaptaki coinler 30 günden fazladır hesabımda duruyordu. Son bir hafta içerisinde çekim yapabilen yoksa scam diyelim buna
  • 18-02-2018, 01:28:12
    Üyeliği durduruldu
    Transfer oluşturdum 4-5 gün oldu gelmedi halen pazartesi günüde gelmezse dahada beklemiyeceğim zaten.
  • 18-02-2018, 02:38:26
    bende 950 adet var ben dokunmayacağım dursun bakalım nereye kadar gidicek. Maşallah millet 5bin 10bin 20bin lere kasmış 1 $ göreceğini sanmıyorum ama olur da görürse o zaman transfer işlemine ******* coini. Herkese hayırlı olsun havadan para aldı gene herkes
  • 18-02-2018, 11:52:59
    Telegram'da admin özür dileyerek sıra ile işleme aldıklarını söylüyor normalde 3-5 arası gün şu an 10-15 gün arasına çıktı gibi bir şeyler söyledi. Ucash'ın telegram grubunda olan ingilizcesi iyi bir arkadaş detayları öğrenirse süper olur.
  • 18-02-2018, 15:46:44
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telegram'da admin özür dileyerek sıra ile işleme aldıklarını söylüyor normalde 3-5 arası gün şu an 10-15 gün arasına çıktı gibi bir şeyler söyledi. Ucash'ın telegram grubunda olan ingilizcesi iyi bir arkadaş detayları öğrenirse süper olur.
    Hocam telegram adresini verirseniz bir bakayım
  • 18-02-2018, 17:04:10
    Hadi bizler üyelik sebebiyle U.Cash sahibi olduk.

    Peki para vererek satin alanlarda da bu sorun varsa vay bu sistemin haline. 2 gün sonra zaten kapanir gider. Eger öyle olacaksa gelse de hos, gelmesede
  • 18-02-2018, 19:37:06
    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telegram adresini verirseniz bir bakayım
    https://web.telegram.org/#/im?p=@ucash -- buyrun hocam.
  • 18-02-2018, 20:44:26
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bizler üyelik sebebiyle U.Cash sahibi olduk.

    Peki para vererek satin alanlarda da bu sorun varsa vay bu sistemin haline. 2 gün sonra zaten kapanir gider. Eger öyle olacaksa gelse de hos, gelmesede
    Adamlar dolan-dırıcı mıdır değil midir bilemem , facebook sayfalarında bu yavaşlığın sebebini , çok fazla fake üyelik var , bunların para çekim isteklerini onaylamıyoruz , eleme sürecinden geçiyor bu yüzden sistem şu anlık yavaş işliyor diye açıklamışlar.
    Durum böyleyse demeyeceğim durum kesin olarak böyledir , sonuçta bedava para dağıtılıyor , haliyle adamlar haklı...