• 08-02-2018, 14:49:27
    #73
    biz dedik almayın etmeyin dedik ama..
  • 08-02-2018, 20:11:23
    #74
    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz dedik almayın etmeyin dedik ama..
    Seni dinlemedik kafamizi taslara vuruyoruz.
  • 19-02-2018, 19:08:46
    #75
    Niye kimse yazmıyor ya yine?
  • 19-02-2018, 20:04:38
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    düşünce gelirler işleri güçleri zarar edenlerle dalga geçmek. Bitcoin lale örneği veren kişi neden bunu söylemesi ihtiyaçı duyuyoe çünkü zihinler köleleştirilmiş. borsanın var olmasının sebebi yüzde 95 zihinsel kölenin işlem yapması yüzünden.
  • 19-02-2018, 20:07:45
    #77
    ne yazmamızı istiyorsun hocam
    şahsen coinlerin böyle dip yapacağını aylar önce yazmıştım dahası fişi cekilen coin ve sistemlerden milletin zarar göreceğini parasını alamayacağını yazmıştım hepsi sırasıyla oldu ama relaks ol yılın son çeyreği hareketlenme olacak o zamana kadar batanlar batacak zaten. ayakta duranlar sürümden kazanmaya devam edecek ama 5 coin harici yatırım yapmayın tabi coinleri bilgisayarda tutmayın
  • 19-02-2018, 20:40:18
    #78
    Ya bu Coin işlerinden hiç anlamıyorum, bir çıktı bir indi deniliyor. Yok 30.000 yatırdım yok 200.000 Nasıl dayanılıyor hayret ediyorum. Ben olsam musallaya yatırmışlardı. Bu arada at yarışı benzetmesi fena değil.

    *** *** ***

    Birde şu ethereum tokenleri çıktı. Erc 20 ...
    Bunun mantığında ne var anlamadım. Ne sunuyor daha doğrusu coinlerin dışında extra ne sunuyor😑

    @cculha bak yazdım
  • 20-02-2018, 00:53:45
    #79
    Üyeliği durduruldu
    konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu Coin işlerinden hiç anlamıyorum, bir çıktı bir indi deniliyor. Yok 30.000 yatırdım yok 200.000 Nasıl dayanılıyor hayret ediyorum. Ben olsam musallaya yatırmışlardı. Bu arada at yarışı benzetmesi fena değil.

    *** *** ***

    Birde şu ethereum tokenleri çıktı. Erc 20 ...
    Bunun mantığında ne var anlamadım. Ne sunuyor daha doğrusu coinlerin dışında extra ne sunuyor😑

    @cculha bak yazdım
    Bir yerden sonra alışıyorsunuz.

    Özellikle borsa oynuyorsanız kaybetmek ve kazanmak an meselesi olması nedeniyle bir süre sonra insan alışıyor.

    En son yaşanan büyük düşüşte 6000 TL zararım vardı, borsada saçma bir kaç hamle yaptığım için normalden daha fazlaydı zararım, bekledim sabır ettım şuan sadece 35 dolar civarı zarardayım, biraz daha beklersem, ETN 0.20 USD olursa xx.xxx TL kar'da olacağım. Tabi beklemek zor bu durumda bir an önce ETH'ye geçmek istiyorum, bakalım durum ne gösterecek.

    Benim için biraz şans işi aslında.
  • 20-02-2018, 01:06:14
    #80
    bitcoin bi daha düşse de alsak
  • 20-02-2018, 01:06:42
    #81
    Coin işi şans işidir.. Litecoin 360 USD çıktıktan sonra 180'a indi diye hemen almıştım. Sonra tekrar genel bir düşüş oldu 1 LTC 400 TL'leri gördü. 2x zarardayken tekrar yükseldi 1000 TL kaar ile sattım. Baktım yükseliş devam ediyor 1 gün beklesem 2000 TL fazladan kaar elde edecekmişim. Borsa riske edebileceğiniz para ile girmek lazım. Şuan'da 8-10 Bin TL ile al-sat vs oynuyorum, Büyük paralarla girip kazanma şansı olsa'da bu düştü çıktı olayı ile ugraşılmaz. Hayat kısa böyle stresslere gerek yok.


    Bir düşüyor bir yükseliyor. Parayı atacaksınız 1 sene sonra artık ne kadar yükseldiyse onu satıp çıkacaksınız.Yoksa hergün bakarsanız ekrana düştü aman zarardayım satayım dersiniz