Coin işi şans işidir.. Litecoin 360 USD çıktıktan sonra 180'a indi diye hemen almıştım. Sonra tekrar genel bir düşüş oldu 1 LTC 400 TL'leri gördü. 2x zarardayken tekrar yükseldi 1000 TL kaar ile sattım. Baktım yükseliş devam ediyor 1 gün beklesem 2000 TL fazladan kaar elde edecekmişim. Borsa riske edebileceğiniz para ile girmek lazım. Şuan'da 8-10 Bin TL ile al-sat vs oynuyorum, Büyük paralarla girip kazanma şansı olsa'da bu düştü çıktı olayı ile ugraşılmaz. Hayat kısa böyle stresslere gerek yok.
Bir düşüyor bir yükseliyor. Parayı atacaksınız 1 sene sonra artık ne kadar yükseldiyse onu satıp çıkacaksınız.Yoksa hergün bakarsanız ekrana düştü aman zarardayım satayım dersiniz