konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bu Coin işlerinden hiç anlamıyorum, bir çıktı bir indi deniliyor. Yok 30.000 yatırdım yok 200.000 Nasıl dayanılıyor hayret ediyorum. Ben olsam musallaya yatırmışlardı. Bu arada at yarışı benzetmesi fena değil.

*** *** ***

Birde şu ethereum tokenleri çıktı. Erc 20 ...
Bunun mantığında ne var anlamadım. Ne sunuyor daha doğrusu coinlerin dışında extra ne sunuyor😑

@cculha bak yazdım
Bir yerden sonra alışıyorsunuz.

Özellikle borsa oynuyorsanız kaybetmek ve kazanmak an meselesi olması nedeniyle bir süre sonra insan alışıyor.

En son yaşanan büyük düşüşte 6000 TL zararım vardı, borsada saçma bir kaç hamle yaptığım için normalden daha fazlaydı zararım, bekledim sabır ettım şuan sadece 35 dolar civarı zarardayım, biraz daha beklersem, ETN 0.20 USD olursa xx.xxx TL kar'da olacağım. Tabi beklemek zor bu durumda bir an önce ETH'ye geçmek istiyorum, bakalım durum ne gösterecek.

Benim için biraz şans işi aslında.