• 07-02-2018, 00:19:34
    #55
    1640'lı yıllarda laleler çok değerlendi. 1 lale tohumu 200 dolara satılıyordu. Bu rakam şimdilerde binlerce doları demek. Sonrasında fiyatlar çakıldı. Aradan 400 yıla yakın zaman geçti. Hala fiyatlar o noktada değil. Coin eğer balonsa ki henüz bilemiyoruz. Sonu aşağıdaki gibi olacaktır. Bu yüzden elinizdeki herşeyi buna yatırmayın bence.

  • 07-02-2018, 00:29:47
    #56
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1640'lı yıllarda laleler çok değerlendi. 1 lale tohumu 200 dolara satılıyordu. Bu rakam şimdilerde binlerce doları demek. Sonrasında fiyatlar çakıldı. Aradan 400 yıla yakın zaman geçti. Hala fiyatlar o noktada değil. Coin eğer balonsa ki henüz bilemiyoruz. Sonu aşağıdaki gibi olacaktır. Bu yüzden elinizdeki herşeyi buna yatırmayın bence.

    örnek çok alakasız. üzgünüm
  • 07-02-2018, 01:20:48
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1640'lı yıllarda laleler çok değerlendi. 1 lale tohumu 200 dolara satılıyordu. Bu rakam şimdilerde binlerce doları demek. Sonrasında fiyatlar çakıldı. Aradan 400 yıla yakın zaman geçti. Hala fiyatlar o noktada değil. Coin eğer balonsa ki henüz bilemiyoruz. Sonu aşağıdaki gibi olacaktır. Bu yüzden elinizdeki herşeyi buna yatırmayın bence.

    Lale ve blockchain teknolojisi kıyası... tebrikler
  • 07-02-2018, 14:05:15
    #58
    R10 Sigortacısı
    Dün artık yeter bıktım diyerek akşam satış verdim bugün fırladı ne biçim talih var bende
  • 07-02-2018, 14:12:25
    #59
    PREMIUM SEO
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün artık yeter bıktım diyerek akşam satış verdim bugün fırladı ne biçim talih var bende
    Her attığım mesajda bekleyin dedim bu işler sabır işi keşke bozdurmasaydın Pusuda bekliyoruz.
  • 07-02-2018, 14:28:27
    #60
    Bitcoin asıl şimdi başlıyor...
  • 07-02-2018, 14:31:00
    #61
    Lale devri başladı
  • 07-02-2018, 17:53:03
    #62
    32 K Oldu şuan Yukarılara çıkmaya başladı
  • 07-02-2018, 18:01:23
    #63
    Noldu ya sessizlik oldu konuda.

    Yeniden çakılsa da mesajları okuyup eğlensek