• 05-02-2018, 22:16:02
    #10
    Forum ağlama duvarına döndü.
  • 05-02-2018, 22:20:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    16 bin dolar iken konu açtım.uzak durun diye.çok kötü yorumlar geldiği için sildim.7 k dolar oldu hala daha uzak durun diyorum.çok daha altlarını görülecek.balon patladı.
  • 05-02-2018, 22:23:37
    #12
    TooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 bin dolar iken konu açtım.uzak durun diye.çok kötü yorumlar geldiği için sildim.7 k dolar oldu hala daha uzak durun diyorum.çok daha altlarını görülecek.balon patladı.
    Tekrar artarsa nasıl bir konu açmayı planlıyorsun?
  • 05-02-2018, 22:25:47
    #13
    Erimeyen ne kaldı ki hocam
  • 05-02-2018, 22:32:09
    #14
    inadına daha fazla aldım bu düşüşte
  • 05-02-2018, 22:37:11
    #15
    valla iyice düşsün ben alacam.
  • 05-02-2018, 22:41:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    geçen ntv'de bir yorumcuyu dinlemiştim, 6500$ beklentileri olduğunu ve bu seviyede seyredeceğini söylüyordu. 6000$ altına inerse direncin kırılacağı ve dahada aşağılara düşeceğini belirtmişti.
  • 05-02-2018, 22:49:42
    #17
    Medyanın abartmasıyla yatırımcı çekti ve 75 bin tlye kadar çıktı ve asıl değerine doğru hızlı bir şekilde koşuyor.
  • 05-02-2018, 22:55:50
    #18
    200 k lik BTC alan arkadaştan ss bekliyoruz