Genesis Vision (GVT) Tahminleri
5
●1.152
- 11-01-2018, 12:44:50Arkadaşlar artık birilerinin düşüncesine göre yatırım yapmayı bırakın. Kendiniz araştırın, artabilir yada bu seviyeden alınabilir öngörüsüne sahip olduğunuz zaman alın.AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı en yüksekten değil, dipten alan kazanır.
Örneğin Tron'daki gibi. Yüksekten alanlar ya zararı kabullendi yada hodl yapıyorlar şuan. - 11-01-2018, 12:53:28birilerine gore yatirim yapmiyoruz. Yaptigimiz yatirim uzerine kisisel yorumlari aliyoruz. Konu basligida oldukca acik. Tahmininiz nedir? Size herhangi bir akil danisa durumu yok yani. Burasi bir forumsa, konu basligiyla alakali tarisma yapilabilir.orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2018, 12:57:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.beğendiğim 4 coinden 1 tanesiAdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2018, 13:01:09"Daha yatırım yapmadım düşüncelerinizi merak ediyorum". Daha önceki bir konunda böyle demiştin.AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlıyorum ki bu düşüncen değişmiş. O zaman sıkıntı yok. Bol şanslar... - 11-01-2018, 13:08:19O gunku rakamlara gore malesef yatirimim oldu. Yil sonuna kadar ne olur bakacagiz ama masallah dedigim su ana kadar yasamadi coin isindeorlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle