• 11-01-2018, 11:27:09
    #1
    Arkadaslar 2018 sonuna dogru Genesis vision (GVT) degeri size gore ne olur?
  • 11-01-2018, 12:44:50
    #2
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar 2018 sonuna dogru Genesis vision (GVT) degeri size gore ne olur?
    Arkadaşlar artık birilerinin düşüncesine göre yatırım yapmayı bırakın. Kendiniz araştırın, artabilir yada bu seviyeden alınabilir öngörüsüne sahip olduğunuz zaman alın.
    Fiyatı en yüksekten değil, dipten alan kazanır.
    Örneğin Tron'daki gibi. Yüksekten alanlar ya zararı kabullendi yada hodl yapıyorlar şuan.
  • 11-01-2018, 12:53:28
    #3
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar artık birilerinin düşüncesine göre yatırım yapmayı bırakın. Kendiniz araştırın, artabilir yada bu seviyeden alınabilir öngörüsüne sahip olduğunuz zaman alın.
    Fiyatı en yüksekten değil, dipten alan kazanır.
    Örneğin Tron'daki gibi. Yüksekten alanlar ya zararı kabullendi yada hodl yapıyorlar şuan.
    birilerine gore yatirim yapmiyoruz. Yaptigimiz yatirim uzerine kisisel yorumlari aliyoruz. Konu basligida oldukca acik. Tahmininiz nedir? Size herhangi bir akil danisa durumu yok yani. Burasi bir forumsa, konu basligiyla alakali tarisma yapilabilir.
  • 11-01-2018, 12:57:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar 2018 sonuna dogru Genesis vision (GVT) degeri size gore ne olur?
    beğendiğim 4 coinden 1 tanesi
  • 11-01-2018, 13:01:09
    #5
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birilerine gore yatirim yapmiyoruz. Yaptigimiz yatirim uzerine kisisel yorumlari aliyoruz. Konu basligida oldukca acik. Tahmininiz nedir? Size herhangi bir akil danisa durumu yok yani. Burasi bir forumsa, konu basligiyla alakali tarisma yapilabilir.
    "Daha yatırım yapmadım düşüncelerinizi merak ediyorum". Daha önceki bir konunda böyle demiştin.

    Anlıyorum ki bu düşüncen değişmiş. O zaman sıkıntı yok. Bol şanslar...
  • 11-01-2018, 13:08:19
    #6
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Daha yatırım yapmadım düşüncelerinizi merak ediyorum". Daha önceki bir konunda böyle demiştin.

    Anlıyorum ki bu düşüncen değişmiş. O zaman sıkıntı yok. Bol şanslar...
    O gunku rakamlara gore malesef yatirimim oldu. Yil sonuna kadar ne olur bakacagiz ama masallah dedigim su ana kadar yasamadi coin isinde