"Daha yatırım yapmadım düşüncelerinizi merak ediyorum". Daha önceki bir konunda böyle demiştin.
Anlıyorum ki bu düşüncen değişmiş. O zaman sıkıntı yok. Bol şanslar...
O gunku rakamlara gore malesef yatirimim oldu. Yil sonuna kadar ne olur bakacagiz ama masallah dedigim su ana kadar yasamadi coin isinde