Arkadaşlar artık birilerinin düşüncesine göre yatırım yapmayı bırakın. Kendiniz araştırın, artabilir yada bu seviyeden alınabilir öngörüsüne sahip olduğunuz zaman alın.
Fiyatı en yüksekten değil, dipten alan kazanır.
Örneğin Tron'daki gibi. Yüksekten alanlar ya zararı kabullendi yada hodl yapıyorlar şuan.
birilerine gore yatirim yapmiyoruz. Yaptigimiz yatirim uzerine kisisel yorumlari aliyoruz. Konu basligida oldukca acik. Tahmininiz nedir? Size herhangi bir akil danisa durumu yok yani. Burasi bir forumsa, konu basligiyla alakali tarisma yapilabilir.