Arkadaşlar
Altcoin ve bitcoine toplamda 10.000 Tl lik yatırım yaptığınızı düşünün, sonrasında bu yatırımlar bir sene sonunda 350.000 Tl oldu.
Bu paranın tamamını hesabıma atsam, maliye peşime düşmezmi ? Devlet takipe almazmı?
Merak ettiğim ve cevabını bulamadığım bir soru yardımcı olursanız sevinirim
Bitcoin nasıl aklanıyor?
11
●1.058
- 08-01-2018, 11:15:48Bunu belgelendirebildiğiniz için maliye sorsa bile yanıtınızı verebilirsiniz. Ama gelir vergisi vs gibi bir konuya dahil ederler mi onu bilemiyorum
- 08-01-2018, 11:50:31Benim öngördüğüm çok açık nokta var, üretim yok gelir var, borsada değerlendi desek türk borsası değil.Gerçekten 20k üzere çekim yapanlardan bilgi bekliyorum bir problem yaşadılarmı?yasinolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2018, 11:53:56ScopeWM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emtia mı? menkul kıymet mi? para mı ?
Şuanda bu konuda çalışma yapıyor devlet. Öncelikle bu 3ünden birine karar alması lazım. Almadığı sürece neye nasıl vergi isteyecek?
Takip ettiğim kadarıyla dünya genelinde para olarak geçti için dolar euro gibi sayılıp vergi problemi yaşanmıor.
Fakat devlet kalkıp bunu emtia sayarsa %35 vergi + KDV'ler devreye girer. - 08-01-2018, 12:14:26Anladığım kadarıyla net şeyler yok.BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2018, 12:16:22Gelir vergisi istenemez bitcoin tanınmıyor tanır ise onun güvencesini vermesi gerekir devlet o topa girmez. kısacası bir şey olmaz at cebe gitsin 100 200 bin tl çok büyük rakamlar değil ve 20k üzeri bir çok çekim yaptım sorun olmuyor dediğim gibi bunlar büyük rakamlar değil sana gelene kadar neler neler var bir bilsen
- 08-01-2018, 12:22:29Avukatın birisi yazmış. Okuduktan sonra tekrar yorum yapın derim. Devlet istediği gibi vergiyi çakar. Adam yasalarla açıklamış.
https://tr.linkedin.com/pulse/bitcoi...fak-aky%C3%BCz - 08-01-2018, 14:32:35hayatımda gördüğüm en saçma açıklama buoflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla benim yapacagım şey yüklü miktarda para vurursam şayet 1milyon tl vs gider vergi dairesine bunun vergisini alın benden derim daha o saatten sonrada yaranamıyorsak ülkeyi terkederiz olacagı bu. - 08-01-2018, 15:59:11Hayatında gördüğün en saçma açıklamayı avukat yasalardaki maddeye dayandırarak açıklamış. Senin hayatında gördüğün açıklamalara göre tutulur bir yorum yaparsın o zaman bizde bakarız okuruz. Bu konudaki tecrübenizi de paylaşırsanız en azından neye göre saçma sapan dediğinizi arkadaşlar da değerlendirmiş olsun.BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle