Benim öngördüğüm çok açık nokta var, üretim yok gelir var, borsada değerlendi desek türk borsası değil.Gerçekten 20k üzere çekim yapanlardan bilgi bekliyorum bir problem yaşadılarmı?
emtia mı? menkul kıymet mi? para mı ?
Şuanda bu konuda çalışma yapıyor devlet. Öncelikle bu 3ünden birine karar alması lazım. Almadığı sürece neye nasıl vergi isteyecek?
Takip ettiğim kadarıyla dünya genelinde para olarak geçti için dolar euro gibi sayılıp vergi problemi yaşanmıor.
Fakat devlet kalkıp bunu emtia sayarsa %35 vergi + KDV'ler devreye girer.