yasinolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu belgelendirebildiğiniz için maliye sorsa bile yanıtınızı verebilirsiniz. Ama gelir vergisi vs gibi bir konuya dahil ederler mi onu bilemiyorum
Benim öngördüğüm çok açık nokta var, üretim yok gelir var, borsada değerlendi desek türk borsası değil.Gerçekten 20k üzere çekim yapanlardan bilgi bekliyorum bir problem yaşadılarmı?