• 21-12-2017, 17:28:11
    #1
    Merhabalar. Şaun için BTC 7200 Tl 'den işlem görüyor Türk borsalarında. Alım için iyi bir fısat olur diyedüşünüyorum.
    Birde Bittrex NXT alanlara 28 Aralıkta İgnis vereceğini açıkladı. Mesela 1000 tane NXT varsa size 500 tane İgnis verecek. Yalnız 28 Aralıkta kesin cüzdanınızda olması gerekiyor.
    NXT 7200 satoshi şuan. Dün 5200 satoshiydi. Alım fırsatı bence kaçırmayın. YTD tabi
    Herhangi bir çıkarım yok. Herkes kazansın...Bir dua yeter...
    https://coinmarketcap.com/currencies/nxt/ $1,26
    https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/ $2,77
  • 21-12-2017, 17:31:23
    #2
    Binancede nxt yok sanırım?
  • 21-12-2017, 17:32:34
    #3
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binancede nxt yok sanırım?
    malesef hocam
  • 21-12-2017, 17:53:05
    #4
    Nxt nasıl almaya değer mi?
  • 21-12-2017, 17:58:37
    #5
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nxt nasıl almaya değer mi?
    Hocam şöyle bir hesap yaptım.
    1000 tane NTX alsam. $1,28x1000= 1280 dolar yatırım demek.
    500 tane İgnis verse şuan $2,78 değerinde. Ben bunu piyasaya çıktığı anda 2,78 dolardan satsam 500x $2,78=1390 dolar
    Tabi piyasaya cıkınca düşer ama fırsat bana göre size göre nedir bilemem
  • 22-12-2017, 01:42:00
    #6
    turkeagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle bir hesap yaptım.
    1000 tane NTX alsam. $1,28x1000= 1280 dolar yatırım demek.
    500 tane İgnis verse şuan $2,78 değerinde. Ben bunu piyasaya çıktığı anda 2,78 dolardan satsam 500x $2,78=1390 dolar
    Tabi piyasaya cıkınca düşer ama fırsat bana göre size göre nedir bilemem
    Biraz kaba taslak bir hesap bitcoin piyasası için. Hesapları dolar üzerinden değil satoshi üzerinden yaparsanız daha sağlıklı sonuçlar elde edersiniz. Aynı zamanda BTC'nin inişli çıkışlı durumunda ne kadarlık bir satoshi kaybetme riskiniz olduğunu da hesaplayın kar edeceğim derken zarar etmeyin.
    Airdroptan sonra nxt değer kaybedecektir ön görüsündeyim.
  • 22-12-2017, 07:21:59
    #7
    btc 64000 şuan yükselişe geçecek dıyorlar
  • 25-12-2017, 11:53:32
    #8
    Arkadaşlar şimdi bu NXT ve IGNIS olayına sarmış durumdayım.NXT alıp 28,inden sonra elden çıkarmak gibi değilde 1-2 ay beklemek istiyorum.Yanında vereceği IGNIS cabası.Şimdi bu NXT ler hesabımızdan silinip IGNIS mi olacak ben bu konuyu tam anlamadım.Detaylı anlatabilecek var mıdır?
    Uzun vadede 2 coinde kazandırabilir mi_?
  • 25-12-2017, 12:35:31
    #9
    CeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şimdi bu NXT ve IGNIS olayına sarmış durumdayım.NXT alıp 28,inden sonra elden çıkarmak gibi değilde 1-2 ay beklemek istiyorum.Yanında vereceği IGNIS cabası.Şimdi bu NXT ler hesabımızdan silinip IGNIS mi olacak ben bu konuyu tam anlamadım.Detaylı anlatabilecek var mıdır?
    Uzun vadede 2 coinde kazandırabilir mi_?
    Hocam silinme falan olmayacak. 28inde cüzdanında olacak nxtler. Sonrasında İgnis 1 ocak günü hesabınızda olacak. 1 2 ay beklerseniz çok kar edeceğinize inanıyorum. Şimdilik herkes 29 unda satarım mantığında çünkü bunun sıkıntısını ve üzüntüsünü yaşayan çok insan oldu. Elden çıkardıkları koinler 5 ve 10 kat artarak herkesi pişman etti Tabi ilk başlarda düşüş olacaktır.