Arkadaşlar şimdi bu NXT ve IGNIS olayına sarmış durumdayım.NXT alıp 28,inden sonra elden çıkarmak gibi değilde 1-2 ay beklemek istiyorum.Yanında vereceği IGNIS cabası.Şimdi bu NXT ler hesabımızdan silinip IGNIS mi olacak ben bu konuyu tam anlamadım.Detaylı anlatabilecek var mıdır?
Uzun vadede 2 coinde kazandırabilir mi_?
Hocam silinme falan olmayacak. 28inde cüzdanında olacak nxtler. Sonrasında İgnis 1 ocak günü hesabınızda olacak. 1 2 ay beklerseniz çok kar edeceğinize inanıyorum. Şimdilik herkes 29 unda satarım mantığında çünkü

bunun sıkıntısını ve üzüntüsünü yaşayan çok insan oldu. Elden çıkardıkları koinler 5 ve 10 kat artarak herkesi pişman etti

Tabi ilk başlarda düşüş olacaktır.