Hocam silinme falan olmayacak. 28inde cüzdanında olacak nxtler. Sonrasında İgnis 1 ocak günü hesabınızda olacak. 1 2 ay beklerseniz çok kar edeceğinize inanıyorum. Şimdilik herkes 29 unda satarım mantığında çünkü bunun sıkıntısını ve üzüntüsünü yaşayan çok insan oldu. Elden çıkardıkları koinler 5 ve 10 kat artarak herkesi pişman etti Tabi ilk başlarda düşüş olacaktır.
Peki hocam bu düşüşten sonra artmama durumu olur mu sizce? 2000 NXT almayı planlıyorum ve karşılığında 1000IGNIS almış olacağım.Her ikiside 0.2Dolar seviyelerine düşerse patlarım çünkü
Hocam tüm coinler 10 kat artmış en az. Bu işler risk işi ama içinizi ferah tutun. Unutacağınız bir paraya alın bırakın tavsiyem. Ben konuya yazdığımda 6k civarındaydı şimdi 12k nxt. bakalım 28 ine kadar kaç k olacak