Hocam silinme falan olmayacak. 28inde cüzdanında olacak nxtler. Sonrasında İgnis 1 ocak günü hesabınızda olacak. 1 2 ay beklerseniz çok kar edeceğinize inanıyorum. Şimdilik herkes 29 unda satarım mantığında çünkü

bunun sıkıntısını ve üzüntüsünü yaşayan çok insan oldu. Elden çıkardıkları koinler 5 ve 10 kat artarak herkesi pişman etti

Tabi ilk başlarda düşüş olacaktır.
Peki hocam bu düşüşten sonra artmama durumu olur mu sizce? 2000 NXT almayı planlıyorum ve karşılığında 1000IGNIS almış olacağım.Her ikiside 0.2Dolar seviyelerine düşerse patlarım çünkü