http://prntscr.com/hq21if
16 gün önce transfer başlattım para transfer sürecinde neredeyse %30-40 değerlendi ama hala doğrulanmamış işlem görünüyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
16 Gündür Onaylanmayan İşlem
6
●802
- 20-12-2017, 16:42:36Verdiğin fee 0.20$bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 16$ fee verdim dün 6-7dk da ilk onayını aldı bile, bu kadar onaylanmayan işlem varken 0.20$ fee verip onaylanmasını beklemek ne kadar doğru?
Bu tarz işlem yapan herkes bu durumla karşılaşır, feeyi yüksek tutun. - 20-12-2017, 18:56:45Ben sürekli standart gönderim yapıyordum 2-3 saat içinde elimde oluyordu şimdi beklemek harici bir işlem yapamaz mıyımSeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 19:48:20Ben 60 dolardan fazla fee ödedim, 3 saat olacak hala onaylanmadı, bugün de zararla kapattık.
- 20-12-2017, 20:03:080.20 USD fee ile daha çok bekleyeceksiniz büyük ihtimalle hocam.