bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://prntscr.com/hq21if

16 gün önce transfer başlattım para transfer sürecinde neredeyse %30-40 değerlendi ama hala doğrulanmamış işlem görünüyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Verdiğin fee 0.20$
ben 16$ fee verdim dün 6-7dk da ilk onayını aldı bile, bu kadar onaylanmayan işlem varken 0.20$ fee verip onaylanmasını beklemek ne kadar doğru?
Bu tarz işlem yapan herkes bu durumla karşılaşır, feeyi yüksek tutun.