Verdiğin fee 0.20$
ben 16$ fee verdim dün 6-7dk da ilk onayını aldı bile, bu kadar onaylanmayan işlem varken 0.20$ fee verip onaylanmasını beklemek ne kadar doğru?
Bu tarz işlem yapan herkes bu durumla karşılaşır, feeyi yüksek tutun.
Ben sürekli standart gönderim yapıyordum 2-3 saat içinde elimde oluyordu şimdi beklemek harici bir işlem yapamaz mıyım