• 06-12-2017, 02:16:56
    #37
    Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben girdim biraz karlıyım şuan nereye gider sence bu coinin amacı ney
    Amacı sıradan coinler gibi. Benim ilgimi çekmesinin sebebi bitfinex borsasına daha yeni girmesi ve çin malı olması Diğer borsalarda da yerini alacağını tahmin ediyorum. Bu da değerini arttıracaktır. Risk almak isteyenler için mükemmel fırsat diye düşünüyorum. Al ve unut.
  • 06-12-2017, 02:22:32
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacı sıradan coinler gibi. Benim ilgimi çekmesinin sebebi bitfinex borsasına daha yeni girmesi ve çin malı olması Diğer borsalarda da yerini alacağını tahmin ediyorum. Bu da değerini arttıracaktır. Risk almak isteyenler için mükemmel fırsat diye düşünüyorum. Al ve unut.
    aldım bende ümitliyim yoyow aventus santiment hepsi karda dashdan 1000 dolar zarar ettim :S
  • 06-12-2017, 02:23:48
    #39
    Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldım bende ümitliyim yoyow aventus santiment hepsi karda dashdan 1000 dolar zarar ettim :S
    Bol kazançlar Hocam birin bin olsun
  • 06-12-2017, 04:19:22
    #40
    gece xxx786 dostum sağolsun 0,337 kurundan yoyow aldım. (maliyetim cex.io dan kredi kartıyla btc alımı, bitfinexe aktarımı bozumu yoyow alımı )311 dolar 270 dolara düşmüştü. 270dolara 804 tane almıştım. bi kaç saat sonra bkıyım dedim 0,47 olmuş bizim yoyow. ana maliyeti çıkartıp üstüne 60dolar kâr bile koydu. ben sevdim yoyowu. xxx786 dostumada teşekkür ediyorum.

    yavaş yoyow bu kadar parayı yedirmezler bize. her saniye 10dolar kazanıyorum. 0.55$ oldu

    edit: 0,65 oldu 04:40. grafiğe aşık oldum izleyip duruyorum. kendimi reza zarrabın özgür haliymiş gibi hissediyorum.

    0,86 oldu. parayı 2ye katladım :s saat 04:46

    ula bi anda 0,55 oldu. gitti paracıklar. 04:48

    0,65 oldu geldi paracıklar. 04:53
    bu nası borsa ya öldürüyo ya güldürüyo.
  • 06-12-2017, 04:53:33
    #41
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece xxx786 dostum sağolsun 0,337 kurundan yoyow aldım. (maliyetim cex.io dan kredi kartıyla btc alımı, bitfinexe aktarımı bozumu yoyow alımı )311 dolar 270 dolara düşmüştü. 270dolara 804 tane almıştım. bi kaç saat sonra bkıyım dedim 0,47 olmuş bizim yoyow. ana maliyeti çıkartıp üstüne 60dolar kâr bile koydu. ben sevdim yoyowu. xxx786 dostumada teşekkür ediyorum.

    yavaş yoyow bu kadar parayı yedirmezler bize. her saniye 10dolar kazanıyorum. 0.55$ oldu

    edit: 0,65 oldu 04:40. grafiğe aşık oldum izleyip duruyorum. kendimi reza zarrabın özgür haliymiş gibi hissediyorum.

    0,86 oldu. parayı 2ye katladım :s saat 04:46

    ula bi anda 0,55 oldu. gitti paracıklar.
    Kar satışı yedi düzelticek 1 dolları gecer bu gece sanırım iot felanda ucdu baya kardayım bende
  • 06-12-2017, 05:02:16
    #42
    abi bi 0,55 oluyo bi 0,65 oluyo. bu arada 5-6 kere al sat yapsaydım sermayeyi yine 2ye katlamıştım fakat güven vermiyor. alınca çakıla bilir. satınca zirve görebilir. alıyım unutuyum dedim saat 5 oldu unutmak ne kelime uyuyamadım. yarın bi kaç arkadaşa haber salıp 20-30bin basmayı düşünüyorum.
  • 06-12-2017, 05:06:44
    #43
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece xxx786 dostum sağolsun 0,337 kurundan yoyow aldım. (maliyetim cex.io dan kredi kartıyla btc alımı, bitfinexe aktarımı bozumu yoyow alımı )311 dolar 270 dolara düşmüştü. 270dolara 804 tane almıştım. bi kaç saat sonra bkıyım dedim 0,47 olmuş bizim yoyow. ana maliyeti çıkartıp üstüne 60dolar kâr bile koydu. ben sevdim yoyowu. xxx786 dostumada teşekkür ediyorum.

    yavaş yoyow bu kadar parayı yedirmezler bize. her saniye 10dolar kazanıyorum. 0.55$ oldu

    edit: 0,65 oldu 04:40. grafiğe aşık oldum izleyip duruyorum. kendimi reza zarrabın özgür haliymiş gibi hissediyorum.

    0,86 oldu. parayı 2ye katladım :s saat 04:46
    bende film gibi seyrediyorum
    ula bi anda 0,55 oldu. gitti paracıklar. 04:48

    0,65 oldu geldi paracıklar. 04:53
    bu nası borsa ya öldürüyo ya güldürüyo.
    Bende film gibi seyrediyorum yatamadım hocam
  • 06-12-2017, 05:08:33
    #44
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bi 0,55 oluyo bi 0,65 oluyo. bu arada 5-6 kere al sat yapsaydım sermayeyi yine 2ye katlamıştım fakat güven vermiyor. alınca çakıla bilir. satınca zirve görebilir. alıyım unutuyum dedim saat 5 oldu unutmak ne kelime uyuyamadım. yarın bi kaç arkadaşa haber salıp 20-30bin basmayı düşünüyorum.
    Fazla abartmadan yapın yatırımınızı alt coin bunlar her an herşey olabilir
  • 06-12-2017, 11:54:38
    #45
    Üstadlar bu coinleri hangi site üzerinden alıyorsunuz şuanda biraz alımda ben yapayım. Satın aldıktan sonra sıcak paraya nasıl çevirebiliyoruz ?